Friday 15 February 2013

Hari lahir anak buah...Fathullah yang ke 2 tahun...

Assalamualaikum,
Saya masih wujud dan bernyawa lagi dalam dunia ni.Cuma hari2 menjalani tugas sebagai pekerja, isteri dan ibu yang membuatkan saya sentiasa dan adakalanya buat2 sibuk sampai tak sempat nak update blog.Dan hari ini saya tergerak untuk update something in this blog since sistem kat my ofis tu tak boleh bukak.

On last Monday bersamaan dengan 11/02/13 saya sekeluarga ke rumah mak mertua di Shah Alam sebab Ila(adik ipar) jemput untuk kemajlis hari jadi anaknya Fathullah yang ke 2 tahun.Sesampainya di sana Ila terus kekedai beli kek and dominos pizza yang sangat delicious....Apalagi...saya anak beranak pun bersantap sampai tak hingat....(tapi sblm makan tu doa ler dulu).Thanks Ila for the cakes and pizzas that u gave to Ahmad.May Allah bless you and your entire family.For Fathullah(abang long wanna be)......siap sedia la untuk jadi abang yang baik pada adikmu yang dalam perut ibu tuh.Mama doakan Fathullah akan jadik anak yang soleh.
 kek yang comel.....utk anak yang comel....
jangan lasak sangat Fathullah....ibu kan tengah sarat tuh...
potong....jangan tak potong....

No comments:

Post a Comment