Tuesday 19 February 2013

YANG PERTAMA.....

Assalamualaikum,
Selalunya apa2 jugak benda yang pertama memang selalu akan diingati.Tak kira apa juga kategori pertamanya...cinta pertama ker...kereta pertama ker.....pelamin pertama ker....tapi apa yang saya nak share kat sini ialah tentang rumah pertama saya.Yelah....sejak berkahwin, saya tinggal dengan ibu mertua yang sangat baik hati kerana sanggup terima menantu yang tak la berapa poyo ni.Banyak perkara yang baik2 saya dapat belajar dari ibu mertua saya selama 11 tahun bersamanya.Masaalah dengan ibu mertua......alhamdulillah...jika kita ikhlas menerima ibu mertua kita seadanya...insyaallah....everything will be fine......be your self.........And after Ila kahwin, Mr husband telah membuat keputusan untuk berpindah kerumah sendiri pada bulan 6 tahun 2010.Saya tahu ibu mertua saya sangat sedih dengan perpindahan kami sekeluarga...tapi what to do...life must go on.....

Sebelum perpindahan kami sekeluarga...saya dan mr husband adalah beli barang2 sikit untuk kami duduk, masak dan tengok tv......alhamdulillah...bila pindah tu...cukup la semua untuk keselesaan kami anak beranak.Saya bangga dengan rumah pertama saya....dengan langsir pertama berharga RM3.80 semeter.....tadaaaa............gambar rumah baru pindah......
ruang tamu yang comel lote......wangi sumer baru......
thanks to papa for buying us a 'comel' tv.....
 dapur kecik inilah yang banyak berjasa..........
lagi dapur yang menghangatkan hari2 saya.....
 ruang makan yang temanya......hitam + putih + biru.... 
kerusi pertama kami.....serius sayang...tapi umur x panjang......

No comments:

Post a Comment