Wednesday 7 May 2014

Rumah Ahmad@Azim dah siap.....

Assalamualaikum,
Saya bersyukur dengan rahmat dan rezeki yang Allah kurniakan.Mr husband selalu cakap yang kita ni bertuah sebab dapat anak istimewa yang confirm zero dosa.Jadi nak dipendekkan cerita kira kami tumpang tuah Ahmad@ Azim la ni...(orang utara kata tumpang tui...).

Jadi saya pendekkan cerita yang memang sedia pendek.Ari Isnin yang lepas saya,mr husband dan Mizah telah pergi ambik kunci rumah Ahmad yang dah siap tu.Owner rumah(Ahmad) x ikut sebab dia memang percayakan kami.

Sebak bila tengok rumah Ahmad.Rumahnya khas untuk pemilik OKU.Bilik airnya luas dan ada tempat pemegang.Pintu rumahnya lebar dan luas serta ada laluan untuk wheelchair.Saya tetiba jadi bangga sebab pintu rumah Ahmad saja yang lebar.Pintu rumah orang lain kecik jer.Walaupun rumahnya murah but see rezeki Ahmad.Syukur pada Allah.






ni part yang paling saya suka....mcm spital....
I ni adik Ahmad ok....ok la jugak rumah abang I ni.....bolehla....


No comments:

Post a Comment