Monday 19 August 2013

CERITA ABAH LAGI...

Assalamualaikum,
Saya nak cerita pasal abah saya lagi.Gambar ini adalah terbaru sayang saya ambil dari facebook sepupu.Gambar asalnya abah bersama dengan keluarga sepupu yang datang menziarahi abah pada raya yang lepas.Tapi atas sebab yang saya sendiri yang tahu,saya cuma kongsikan gambar abah kesayangan saya yang mulus ini.Bersusah payah saya crop gambar ini supaya hanya abah yang ada.....maaf pada gambar yang asal kerana saya tidak menghormatinya.Pada saya gambar2 abah saya ketika dan saat ini amat saya nanti2kan.Wajahnya yang putih mulus dan sejuk mata memandang tidak langsung menunjukkan bahawa abah sedang berhadapan dengan penyakit yang meragut kebahagian kami sekeluarga."Abah,mimi doakan agar abah mendapat kekuatan bagi melawan penyakit itu.Ya Allah,aku mohon padaMu,ringankanlah kesakitan yang sedang ditanggungnya,kasihanilah abahku ini.Ampunkanlah dosa-dosanya Ya Allah.Kau maha pengampun dan penyayang."
abah kesayangan saya....Hj.Mohd Zakuan 
  masih kekal dengan imejnya yang kemas...
sekali pandang macam Dato'Harun Din pun ada...

No comments:

Post a Comment