Tuesday 26 June 2012

CERITA AZIM DI PPUM 3


Lagi kisah Muhammad Azim......


16 Jan 2005/Ahad- DAY 21

  • Timbang Azim 2.8 kg
  • Abang datang bawak Azieq. Baca buku sikit.
  • Petang abah datang seorang.
  • Malam ini ada juara lagu tapi x dapat tengok.

17 Jan 2005/Isnin- DAY 22
  • Pagi Prof Boey & seorang lagi Prof datang check Azim.
  • Luka Azim dekat leher ada nanah sikit tapi nurse dah cuci.
  • Lili call bagitau gaji dah masuk pada 14/01/05 sbb nak raya haji.

18 Jan 2005/Selasa- DAY 23
  • Hari ni Dr Andy yang check.
  • Pagi tadi Cikgu Jasmona dari sek pendidikan khas datang ajar Mah Kak Yan.(patient sebelah Azim)
  • Tengahari Meah tipon. En Azhar suruh aku buat on/of sebab HR dah tanya.
  • Petang Paksu datang ziarah Azim.
  • Malam abang datang bawak shampoo, sabun dan buku.
  • Malam ni Azim berak kurang sikit tapi agak kerap terjaga.

19 Jan 2005/Rabu- DAY 24
  • Pagi2 lagi aku dah sms En Azhar beritahu mungkin hari Isnin ini aku naik kerja.
  • Hari ini Dr. Marriet buat round dan explain aku tentang treatment ni yang mungkin ambil masa yang agak lama.
  • Malam ini mungkin abang x datang sbb azueq tuisyen.

20 Jan 2005/Khamis- DAY 25
  • Breakfast bihun goreng dgn milo.
  • Hari ni Prof Boey & Dr. Andy datang buat round dan inform pada doktor yang pada hari Isnin ni aku dah start kerja.
  • Berat Azim hari ni 2.93kg. Alhamdulillah.
  • Aku mintak tolong ila belikan toner dgn day cream.
  • Malam abg datang bawak biskut, toner & sos.
  • Balik awal sikit sebab hari ni Azieq tuisyen.

21 Jan 2005/Jumaat- DAY 26
  • Pagi2 lagi abang telefon ucap selamat hari raya pada aku.Sempat cakap dengan Azieq dan Arif.
  • Abang cakap dia lambat sikit hari ni.
  • Hari ni nampak lengang. Dr Andy yang buat round hari ni.
  • Azim tak berak banyak malam tadi tapi asyik merengek saja.
  • Petang, mak ucu, uteh, kak ngah, kak long datang bawak azieq & arif.
  • Shida isteri Zul selamat lahirkan anak perempuan.

22 Jan 2005/Sabtu- DAY 27
  • Hari ni hanya Dr Andy yang buat round.
  • Aku makan nasi yang makti bagi semalam. Aku panaskan pakai oven hospital.

23 Jan 2005/Ahad- DAY 28
  • Hari ni Dr Andy buat round.
  • Tengahari abang bawak Azieq baca buku kat sini.
  • Abang balik dulu. Lepastu datang balik bawak sup.

24 Jan 2005/Isnin- DAY 29
  • Malam tadi langsung aku x dapat melelapkan mata sebab Azim selsema. Aku dah beritahu nurse tapi doktor on call x ada.
  • Jadi, x jadila aku kerja hari ni.
  • Malam Su datang beli mee goreng & beri Azim RM50.Thanks Su...hanglah kawan aku dunia akhirat.

25 Jan 2005/Selasa- DAY 30
  • Tengahari abang datang dgn Azieq & Arif. Tinggalkan Azieq baca buku...ada test Rabu malam kat tuisyen.
  • Abang bawak Arif ke rumah KL ambil bekas bunga pahar untuk Sabri kawin nanti.
  • Malam abang datang bawak burger 3 bji.
  • Azim dah sedut kahak untuk kali yang ketiga hari ni..nampak kurang sikit...

Ok...nanti kita sambung lagi tentang kisah Azim di PPUM di CERITA AZIM DI PPUM 4......coming soon..mama tengah update....



















No comments:

Post a Comment