Tuesday 25 September 2012

CERITA ALZA...

Assalamualaikum,
Pada 22/09/12 iaitu bersamaan dengan hari Sabtu yang indah.Kami sekeluarga tetiba sekali lagi diserang sawan yang tidak merbahaya.Tapi kali ni keterujaan lebih kepada anak2 yang sedang membesar.....pengharapan nak pakai kereta baru ni lebih kepada anak saya yang nombor 2.Arif selalu cakap pada saya yang hari2 dia doa supaya Hamizah jadi gemuk.Bila Hamizah gemuk...tentulah dia dah tak boleh dok atas riba mama.Bila dah tak boleh dok atas riba mama...dah tentulah kene kebelakang.........kat belakang pulak dah pack dgn abang Azieq,abang Arif,abang Ahmad dan bibik....

Jadik saya kira Alza baru ni adalah untuk anak2 saya.Rezeki anak2 ni jangan main2.For this year...sebenarnya beli kereta baru tidak ada dalam perancangan...tapi semuanya jadi dengan izinNya.Alhamdulillah, sekarang ni kalau nak kemana2 tak payah lagi guna dua kereta.Ahmad, anak istimewa saya sangat2 teruja ketika didalam kereta sehingga tak tentu arah duduk...kejap2 kedepan..kejap2 kebelakang. Mama dan papa bertuah kerana dapat tumpang rahmat yang Allah berikan pada Ahmad@ Azim.
 sempat snap gambar Azim dan Hamizah di rumah uteh...
Pada keesokan harinya yakni hari Ahad yang indah jugak....kami sekeluarga pergila makan kenuri ke Kuala Selangor.Lepastu singgah rumah uteh sbb mak nak beraya dgn uteh.Petang tu baru make move to Taman Medan(rumah ucu) ambik tongkat untuk mak.Thanks to mak ucu.Kira jalan2 lah jugak kami...dan mak saya mmg tak turun dari kereta since kaki masih x boleh jalan.




No comments:

Post a Comment