Tuesday 25 September 2012

SEMOGA ABAH SUDIN CEPAT SEMBUH...

Assalamualaikum,
Awal pagi tadi kira2 pukul 12.30malam, saya dikejutkan dengan panggilan kecemasan dari adik saya Udin.Abah Sudin diserang penat dan kini dihospital Kangar.Ya Allah sembuhkanlah abah sudin....kasihanilah dia.....kasihan both of my mother and father...dua2 sakit......Adik saya yang di Perlis(Hakim) sedikit panik dengan keadaan ini.Sabar yer hakim...Hakim cakap paru2 abah sudin bengkak dan berair shingga menyebabkan sesak nafas.Mak saya sedih sangat sebab dia pun tak sihat....tak boleh jalan....Mak tipon sumer adik beradik abah suruh pergi dulu.......Mak pun decide nak balik Perlis dengan segera.

Alhamdulillah, mak saya dan Udin dah pun bertolak ke Perlis dengan Udin.Mereke bertolak pada pukul 11.30 pagi.Bawak kereta elok2 yer Udin .Mak kita tu pun tak sihat....x boleh jalan lagi...kene pakai kerusi roda.........Ya Allah...selamatkanlah perjalanan mak dan adikku....Jauhkan lah mereka dari malapetaka bahaya....

Malam ini...saya sedih...sebab mak saya tak der.........

No comments:

Post a Comment