Tuesday 7 August 2012

MENU ON THE 16TH RAMADHAN

Assalamulaikum,
Seperti yang dijanjikan pada bujang sulung semalam, hari ni saya kene le tunaikan janji...untuk masakkan dia ayam masak lemak lengkuas...sian dia...mesti herankan pasal ayam jer menu saya nih...anak saya yang bujang tu x makan ikan...sabarjerlah kan...tapi masalah nya mak saya pun sama jugak...bulan posa ni tekak nak makan ayam jerk....hentam saja la labu.....

So, bila balik dari Klang tukar baju Azim(nasib baik ada size & kaler samer), terus singgah kat kedai....beli ayam...kacang buncis, tempe and jagung....bila dah masuk dapur ni la hasilnyer....jom berbuka....
 sambal ikan bilis kering(mr husband favorite)
ayam masak lemak lengkuas(lengkuas muda tu boleh makan tau..)
sayur goreng kacang buncis
dan 
sambal belacan...(x der gamber jugak)
dan
bubur jagung...(sori...terlupa snap)
Alhamdulillah dah kenyang dah....esok nak makan aper pulak yer.....kecoh betul la ko ni mimi........jangan2 tak posa tak....sumpah saya posa....belum time lagi....

No comments:

Post a Comment