Wednesday 15 August 2012

RAMADHAN 25 YANG SEJUK...

Assalamualaikum,
Saya tak pernah service aircond rumah saya sejak di pasang 2 tahun yang lalu. Mr husband bukan tak cuci...tapi x derlah sampai bukak outdoor tu...Jadik sejak 2 bulan yang lepas...pasang aircond macam  tak ada...baik tak yah onlah senang citer...lepastu plak setiap sejam berhenti x semena2....tensionnya makcik....nak dipendekkan cerita...semalam saya dah panggil orang service aircond...saya suspect compressor dkt outdoor rosak...but luckily...orang yang service tu kata compressor tu dah berat dgn habuk....kalau sikit masa lagi...memang rosak lah...nasib baik kena RM120jer.......dan malam tu mak saya tidur dengan kain selimut meliputi seluruh badan sampai kepala pun tak nampak...he he he.......

 ikan pari masak kicap
 kailan ikan masin
sambal sotong
Menu saya pun sangat sederhana.Since mr husband balik lambat....jadik nilah sajer yang saya masak..dan malam tu...anak dara saya sibuk betul ambik sampul raya dalam almari bila tengok  papanya keluarkan duit sehinggit baru.......terkesima jugaklah kami berdua laki bini tengok gelagat dia tu..........mizah...mizah.....





No comments:

Post a Comment