Monday 13 August 2012

RAMADHAN 22 WITH RENDANG

Assalamualaikum,
Since anak sulung saya pun dah balik...jadik dah tentulah menu saya hari ni ada tema ayam(la...ayam lagi....)...mr husband pepagi lagi dah pergi kerja membawak sampai ke malam...kesian abang....Projek pertama saya pagi tu ialah operasi membersihkan rumah....bibik bukak langsir....dan basuh langsir sampai ke petang...(thanks bibik...nanti mintak kat abg duit rayer yer...).Saya pulak pasang langsir yang lain(tahun ni tak ganti langsir.....pakaila apa yg ada...).Nak masukkan hook tu satu2 pun berpeluh2 jugak sebab satu rumah punya langsir....Tengahari baru siap...lap kipas...sliding...cermin...maklumlah dah nak raya...last sekali bentang karpet la dik....Lepastu bergelut plak ke kedai...rasa hati nak buat rendang ayam la plak......simple menu by mimi...since anak2 suka pun dah cukup dah bagi saya.....

 rendang ayam
sayur campur
ikan goreng belanak...manis walaupun kecik....

tak sabar rasanya...nak tunggu besok.....

esok abah nak datang...ye ye!!!!

No comments:

Post a Comment