Tuesday 7 August 2012

MENU ON THE 17TH RAMADHAN

Assalamulaikum,
Ye ye...   hari ni cuti.....pagi2 lagi adik saya Lili kol tanyer tak keje ke??kitaorang Selangor la...saper suruh keje kat KL....ko ader.....Hari ni mr husband plak demand nak makan nasik beriani + kurma beriani + karipap sardin + tauhu sumbat...(balas dendam nampak.....sabarjerla).Tapi saya decide nak buat nasi minyak jer...x jumper rempah beriani...kat tempat saya ni...nak cari daging susah...so terpaksalah beli daging import...saya buat menu simple jer...kurma daging, pastu acar nenas ...pastu karipap plak...tapi siap jugekksss....
 kurma daging beriani
 jelatah@ acar nenas..
karipap sardin mimi....
tapi rasanya satu menu takder...
tauhu sumbat....
Saya lupa la bang....
Esok ye bang.....jangan marah aaaaa....kalau marah....kene jual....
Semalam baru buat sos untuk cucur udang...yang mak mertua bagi dah ilek..pocik...daaa...

No comments:

Post a Comment