Tuesday 14 August 2012

RAMADHAN 24 YANG SIMPLE

Assalamualaikum,
Saya dapat kol dari Arif lepas balik dari sekolah agama.Punyalah seronok sebab exam dkt sekolah agama cancelled."Penat Arif hafal bahasa Arab...."bertuah punya anak...sebenarnya saya pun kesian kat dia sbb sekolah kebangsaan dia pun exam...hari2 telefon saya dari rumak mak cakap perut dia kempis...saya ckp mmglah puasa perut kempis...sabarjerlah........
Menu berbuka saya hari ni simple @ senang sangat....hari ni saya masak ikan kembung jer....sedapp....mr husband  bawak kurma ayam dari tempat kerja...kenyang!!!!!!
 kobis masak lemak putih
sambal belacan...nak cicah dgn kobis.....
 ikan kembung pelaling goreng bercili
ikan berlanak goreng
tauhu sumbat
Tapi maksaya hari ni agak tidak sihat....cirit birit hari ni...sian mak...tapi lepas berbuka puasa baru mak saya ok....jom ler berbuka dgn nasikk.....Saya pun pengsan lebih awal dari biasa....

No comments:

Post a Comment