Thursday 16 August 2012

RAMADHAN 26 YANG CERIA

Assalamualaikum,
Lagi empat hari lagi nak raya.Anak2 pun dah start cuti esok...mood rayer pun dah ada.Kalau kawasan rumah saya ni lepas maghrib jer dah meriah.Tahun ni saya beraya kat rumah saya sendiri jer.Maklumlah mak saya kan ada kat sini.Menu saya hari ni simple sebab mak saya yang request....masak lemak udang...
udang masak lemak + tomato
sambal ikan bilis tempe...x blh tinggal...... 
 kangkung goreng belacan
 ikan goreng
 ayam goreng
 sambal belacan
ayam percik....mr husband beli....
Alhamdulillah lepas berbuka tu...saya pun gather2 lah dengan anak2....Saya mintak tolong bujang sulung saya tengokkan adiknya Hamizah.Bila dah dapat handphone kat tangan dia....mulalah dia start posing kemam mulut(x paham betui saya pesen budak skrg ni bergambar)....saja saya upload untuk kenangan bila dia besar nanti..........
yang abang kemam mulut...yang adik muncung mulut.....
lagi kemam mulut...........
Saya mungkin akan sambung update lepas raya nanti....Semoga ramadhan kita kali ini dilimpahi rahmat....

No comments:

Post a Comment